Ce trebuie sa stii atunci cand vrei sa faci o salata SANATOASA – afla despre ingredientul SECRET

20090408-7496

Toate verdeturile sunt o sursa importanta de vitamine si te ajuta sa-ti mentii silueta fara prea mult efort.

Studiile spun ca oul poate aduce beneficii nebanuite salatei si ii potenteaza absorbita de carotenoide (pigmenti care contin vitamina A).

Nutritionistul Wayne Campbell spune: „O salata de legume de diferite culori ofera corpului mai multe tipuri de carotenoide: betacaroten, luteina, zeaxantina si licopen. Lipidele pe care le contine oul potenteaza absorbia lor.”

Citeste si: CELE mai BUNE 3 exercitii fizice pe care le poti face pentru a scapa de celulita

Acelasi nutritionist este de parere ca populatie nu consuma suficiente verdeturi si ca de obicei asezonat gresit salata cu prea multe sosuri calorice. In primul rand salata isi pierde gustul si devine la fel de periculoasa precum un hamburger cu branza.

Tocmai de aceea este important sa renuntam la sosuri si sa adaugam la salata un ou fiert. „Oul este un aliment bogat in nutrienti care contine aminoacizi esentiali, grasimi nesaturate si vitamine din grupa B”.

Nutritionisul ne recomanda sa mancam oul intreg, si galbenusul si albusul pentru ca este benefic pentru sanatatea noastra.

(Visited 964 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *